Lehdistötiedote 14.2.2019: Finnsementti toimittaa sementin Kouvolan Ratamo-hankkeen stabilointeihin

Finnsementti Oy on sopinut GRK Infra Oy:n kanssa sementtitoimituksista Kouvolan Ratamo-hankkeen massastabilointeihin. Hankkeeseen toimitetaan puolen vuoden aikana noin 18 400 tonnia Lappeenrannan Plussementtiä. Stabiloinnit kohteessa on aloitettu ja ne jatkuvat vuoden 2019 kevään ja alkukesän ajan.

Ratamo-keskus on Suomen ensimmäinen terveydenhuollon rakennus, joka on suunniteltu integroidulle toiminnalle. Keskuksessa yhdistyvät perusterveydenhuollon ja erikoissairaanhoidon lisäksi sosiaalipalvelut. Ratamo-keskus on noin 20 000m2  kokonaisuus, jonka on tarkoitus valmistua vuoden 2021 alkupuolella.

Lisätietoja: myyntijohtaja Reijo Kostiainen, p. 0400 440 560, reijo.kostiainen@finnsementti.fi

—-

Finnsementti Oy on suomalainen sementinvalmistaja. Yrityksellä on 100 vuoden kokemus sementin valmistamisesta. Finnsementti on tasalaatuisen sementin valmistuksen osaaja, teollisuudenalan kotimainen työllistäjä ja vaikuttaja. Suuri osa Suomen sementintarjonnasta tuotetaan Finnsementin Paraisten ja Lappeenrannan tehtailla. Sementin lisäksi tuotevalikoimaan kuuluu erilaisia betonin seos- ja lisäaineita sekä kivirouheita.

www.finnsementti.fi

GRK Infra Oy on Suomessa, Ruotsissa ja Virossa toimiva suomalainen rakennusalan konserni. Ydinosaamiseen kuuluvat vaativien infrarakennushankkeiden toteuttaminen, suurten hankkeiden projektinjohto sekä laaja-alainen radanrakennusosaaminen. Konsernissa työskentelee yli 450 ammattilaista ja liikevaihto vuonna 2017 oli yli 200 miljoonaa euroa.

www.grk.fi

Jaa juttu

Uusimmat blogit:

Tasaisen varmasti kohti entistä ihmislähtöisempää organisaatiota

Me Finnsementillä teemme pitkäjänteistä työtä henkilöstön hyvinvoinnin ja viihtyvyyden eteen. Jälleen viime vuonna teetetyn henkilöstökyselymme perusteella työ tuottaa myös hedelmää. 110-vuotiaan historiamme aikana olemme ehtineet kulkea jo pitkän matkan, mutta tavoitteita riittää tulevaisuudessakin.